Daily Archives: juni 13, 2010

<3 Gitto. <3 Magnus. <3 Vinlusen

Jag älskar alla. Underbara Gitto och hennes underbara Magnus som har hjälpt mig att bli av med IKEA garderober och IKEA bokhyllor. Hjälpt och hjälpt. De gjorde allt, och jag hade sönder två glasdörrar. Men sedan bjöd jag på pizza och vin och champagne (dvs Ungersk ”champagne”) och drack två glas vin och blev fyllesalig.

Nu börjar jag nyktra till, vilket är ganska bra eftersom jag har ungefär 10 kartonger till att packa till i morgon kl 8. Samt ett glas vin att dricka upp. 1 packad kartong ger en klunk vin.

Från och med i morgon sover jag hos Vinlusen. I varje fall i några dagar. Sedan ska jag till landet, Bryssel, kanske Paris. Sedan får vi se.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

Den bästa av läsekretsar

Oj oj oj

Oj oj oj

Jag skäms så att jag rodnar. Jag publicerade ett elakt inlägg om fel person. Det känns inte alls bra. Lyckligtvis så upptäckte den bästa av läsekretsar det ganska snabbt.

Tack ska ni ha.

Och jag ber om ursäkt.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized