Viskningar och rop på hjälp

Av någon anledning står jag på Dramatens lista över bloggare de smörar för, så jag har fått diverse inbjudningar dit. Fast jag har aldrig nyttjat det. Förrän nu. Nu fick jag inbjudan till Bergmanfestivalen.  Invigningsfest på Berns, med Rebecka Hemse, Jonas Malmsjö och Torkel Peterson som DJ:s. Klart man tackar ja. Av någon anledning missade jag den första delen av invigningen. Viskningar och rop. På holländska. Kreten en gefluister.

Så nu undrar jag, är det OK att gå på Berns utan att gå på teatern innan? Tror ni att de märker det, och stoppar en i dörren till Berns. Det vore lite pinsamt, eller hur. Man kanske får ett märke på biljetten, för att visa att man har varit på teatern. Tror ni att de verkligen läser den här bloggen, och vägrar lämna ut biljetterna?

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Viskningar och rop på hjälp

  1. Kerstin

    Du kan ju alltid stanna hemma och se på TV istället…;-)

Kommentera

